Translate

29 Ocak 2015 Perşembe

küstüm çiçeği

'' Küstüm çiçeği insanlık seni anlasın diye yaratılmış. Bazen fazlasıyla boğucu oluyorsun. Kaçıp gitmek istiyorum senden. Ama sonra durup sana bakıyorum. Alınganlığının temelinde kaçışlarını, kalışlarını, kaybetme korkunu ve tutkularını görüyorum. Kalıyorum. Belki her seferinde kırıldığın şeyi tamir edemem. Ama küstüm çiçeğine su verip de yapraklarını açtırdığın  gibi ben de sana sarılırım. Geçer o zaman bilirim. Geçtiğini bildiğim için...'' 

Beni sakinleştirip, ikna etmek için konuştukça konuşuyordu. Sanırım neden gitmediğine dair kendisini de ikna ediyordu böylece. Sahildeydik.Başımızın üzerinden martılar geçiyordu. Ben onu izliyordum. Onu izlemeyi seviyorum. Saçları parlıyordu. Saçlarına dokundum.Ellerime güneş bulaştı. Bana sarıldı. Yapraklarım açıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder