Translate

31 Ocak 2015 Cumartesi

gece maddesi

* O kadar spor yapıp sonra gidip avuç avuç çiğ fıstık yiyorum. Korkarım kilo alacağım matmazel. Ayrıca karnım ağrıyor çiğ çiğ yediğim için.

* Bugünlerde hayat renkli telaşlarla doldu. Güzel insanlar ve güzel işler... 

* Daha donör olmadığım için bana kocaman bir yuh. Çok kızıyorum kendime neden kan vermekten korktuğun için bu bencilliği yapıyorsun diye. Lütfen elimden tutup birisi götürsün beni.

* Bana masal anlatma filmini 2.kez izlediğim doğrudur efendim bugün. İçimdeki mahalle aşkını o film sayesinde tatmin ediyorum sanırım. 

* Ben aslında şehirlere ait olmayı pek sevmem. Bunun gezgin ruhu törpülediğini düşünürüm. İnsanı gitmekten alıkoyduğunu falan. Ama Antalya'da yolda yürürken o kadar iyi hissediyorum ki kendimi anlatamam. şaşırıyorum kendime" burada aslında hep yaşaayabilirim planları "yaptığım için.

*" Hep" koca bir yalan :)

* Geçen gün ta lisedeyken yazmış olduğum bir mektuba rastladım.Tabi ki gönderilmemiş bir mektup. Mektup biterken de o zamanlar çok sevdiğim dizeleri eklemişim. " bak bu şiirin tamamını değilde bu kısmını çok seviyorum. Hatta okudukça güç buluyorum" diye. Yine okudum. Yine sevdim dizeleri. kokum sinmiş. yaşanmışlıklarım ve unutmalarım ve hayata akışım sinmiş. hadi buyrun:

ardından kaldırıyor başını ve hatırasını
tabiata dönüp
'affedersiniz ama, yanınızda fazla aşk var mı'
diye soruyor.

siz bir kelebeğe tutunuyorsunuz telaşla, onu incitmeden,
kelebek telaşla geldiği tırtıla tutunuyor

insan bu, azat etmek de gerek
korkmayın, unutuluyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder