Translate

30 Kasım 2015 Pazartesi


Ben o romanlardaki kadınlardan değilim olamam da sanırım. Ya da şiirlere konu olacak hiç bir harikalığım da yok. Kendi masalımın cücesiyim daha fazlası değil. Yeni birisi ile tanıştığımda da demek istiyorum ki " bak canım arkadaşım kimse kimseden efsaneler yaratmasın,  kimse kimseyi de kandırmasın. Epi topu insanız nihayetinde. Mutluluk fotoğraflarımızı paylaştığımız  bu sosyal medya bile en çok tuvalete girdiğimizde oyalanmamız için işimize yarıyor. Sen beni en aciz yerimden, insanlığımdan sev. Fazlasını düşünüp ne bana bir sorumluluk yükle ne de sonunda sen bir hayal kırıklığına uğra."


Kendime yüklenmiyorum burda sende böylesin, o da , bu ve şu da. Kendimize de karşımızdakine de bir dünya kuruyoruz. Yeri geldiğinde o kurduğumuz dünyanın düzenine göre hareket etmediğimizde kendimize bile düşman oluyoruz. Al sana faşizanlık.

Neyse çok konuştum bir yerde okudum. Çok sevdim gitmeden şuraya bırakıp sözü kaçıyım " başkasının size Çiçek vermesini beklemeyin,kendi bahçenizi kendiniz yaratın"

Sevgiler.


🍀

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder